דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות מקוריים ליום הולדת לילדים 

מאת    [ 24/02/2011 ]

מילים במאמר: 713   [ נצפה 4123 פעמים ]

אליענה הקטנה והמתוקה שלנו עוד מעט חוגגת שנה. שנה של נס ופלא, כי אליענה נולדה במשקל קילו אחד, עם בעיות קשות מאד וסיכויי הצלחה שנראו אז אפסיים. וקרה לנו האושר הגדול ואליענה גדלה להיות ילדה בריאה, חייכנית ומקסימה. לכבודה אני מפרסמת מאמר זה, עם המון רעיונות מקוריים ליום הולדת לילדים.

אספר לכם רגע על עצמי- אני ורדה והמקצוע שלי הוא מתנות והפתעות. לעסק שלי קוראים פעקלאך- שזה ביידיש- חבילות קטנות- ואני מציעה בו מתנות, הפתעות והפעלות מקוריות לילדים ולמבוגרים.

אספר לכם היום על מגוון של רעיונות מקוריים ליום הולדת לילדים אותם תוכלו לעשות בעצמכם ולבעלי הזמן הקצר מביניכם- אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלי ולמצוא את כולם שם- הזמנה דרך האינטרנט והכול מגיע אליכם עם שליח עד הבית.

1. שולחן ממתקים מעוצב לפי האהבה הגדולה של הילד- אתם מכירים היטב את הילד שלכם ויודעים בדיוק את מה הוא הכי אוהב- הלו קיטי, רקדניות, פיות, מרוצים, דינוזאורים, באקוגן ועוד ועוד. תבחרו אחד מהדברים שהילד שלכם הכי אוהב ותתמקדו בו. ניקח לדוגמא את מרוצי מכוניות. אפשר כמובן ליישם זאת על כל נושא אחר. הילד משוגע על מכוניות ולכן נעצב לו שולחן ממתקים של מרוצי מכוניות. את השולחן הזה הילד לא ישכח לעולם. וגם הילדים בגן לא ישכחו. ההתלהבות מהשולחן תמשך בגן עוד הרבה זמן. אז איך מתחילים בעיצוב? מדמיינים את עולם מרוצי המכוניות- מה יש בו? יש בו קודם כל מכוניות מירוץ. אבל יש גם את המשאיות שמביאות למגרש את מכוניות המרוץ. יש בו שטח פתוח עם דשא ועצים וכמובן שיש בו הרבה ממתקים :-)

אז נרכוש כמה מכוניות מרוץ קטנות, כמה משאיות גדולות, מפת שולחן ירוקה, מפת שולחן שחורה, הרבה ממתקים- ונתחיל לעבוד.

פורסים את מפת השולחן הירוקה כבסיס. זה יהיה הדשא שלנו. את מפת השולחן השחורה מקפלים לארבע וגוזרים חצי גלגל. כשנפתח אותה נקבל מסלול מירוצים עגול שאותו נניח במרכז השולחן. מאחור נניח את המשאיות. נגזור להן את הגג ונמלא אותם ממתקים. ניתן להשתמש בשקיות חטיפים סגורות אותן נניח בשורה בתוך המשאיות. על מסלול המירוצים נסדר את מכוניות המרוץ ובמרכז המסלול ניתן להניח כוסות עם שיפודי סוכריות שיראו כמו עצים. אם רוצים, אפשר גם להניח משני עברי השולחן קעריות קטנות עם ממתקים נוספים. אפשר גם לסדר ופלים מצופים לאורך המסלול שישמשו כגדר למסלול או להניח אותם בערמות מסודרות משני עברי השולחן.

למעשה, כל מה שנדרש זה מעט דמיון ויש לנו שולחן מיוחד ומקורי שלא יהיה במסיבת יום הולדת של אף אחד אחר.

2. הפתעות מקוריות ליום הולדת- כדאי ורצוי לחלק לילדים הפתעה ליום הולדת הקשורה לשולחן שעיצבנו. אם עיצבנו שולחן מירוצים, ניתן לתת בסוף לילדים מכוניות מרוץ, אם עיצבנו שולחן רקדניות, אפשר לתת לילדים רקדנית אחת, אם עיצבנו שולחן פיות, אפשר לתת לילדים פיה וכו'.

אפשר גם לחשוב את שילוב מעניין של הפתעה וממתקים. לדוגמא- קופת חסכון גדולה מלאה בממתקים, או תיק פרווה מלא בממתקים. חפשו הפתעה שיש לה נפח וניתן למלא אותה ממתקים. השילוב ביניהם יוצר הרכב מנצח ושמחה גדולה. באחריות אני אומרת שהילדים וההורים יהיו מופתעים מאד מרמת ההפתעות שתחלקו. גם ממתקים וגם הפתעה שווה שנשארת להרבה זמן.

3. יצירה והפעלות לימי הולדת ללא מפעיל- חלק נכבד מהתקציב של מסיבות יום הולדת לילדים הולך על מפעיל ליום הולדת. אפשר להקל על התקציב ולחסוך ע"י שימוש בהפתעות מגוונות וערכות יצירה קטנות. בחנויות רבות תוכלו למצוא מסגרות תמונה קטנות עם צבעים. הילדים יוכלו לצבוע כל אחד את התמונה שקיבל ולקחת את התמונה איתו הבייתה כמזכרת ממסיבת יום ההולדת. אפשר גם לרכוש חולצות לבנות וצבעים לציור על בד ולתת לילדים לצייר על החולצות. אפשר לתת להם נושא לצייר על פיו. אפשר לילדים גדולים יותר להציג תמונות גדולות ולהנחות אותם בציור על פי התמונות שהם רואים. הילדים יהפכו לאמנים קטנים לערב אחד. כמובן שגם החולצות תהיינה הפתעה נעימה לקחת הבייתה. כך שילבתם הוצאה על פעילות והוצאה על הפתעות ליום הולדת בהוצאה אחת.

בקיץ ניתן לקיים את מסיבת יום ההולדת בגינה או בפארק. אז כדאי לרכוש מלאי גדול של הפתעות קטנות ומגוונות- עפיפונים, מטקות רכות, כדורים, מעופפים, מדבקות קעקועים ועוד ולתת לילדים לקיים משחק חופשי במגוון ההפתעות. מדובר בפריטים זולים יחסית ולכן ממומלץ לרכוש כמות גדולה יחסית לכמות הילדים שאתם מזמינים כדי למנוע ריבים ולתת לילדים תחושה של שפע. כמובן, גם במקרה זה תוכלו לשלוח את הילדים הבייתה עם ההפתעות בהם שיחקו ולהימנע מהוצאה נוספת על הפתעות לסוף המסיבה.

מקווה שתרמתי לכם רעיונות למסיבה של ילדכם. אשמח לשמוע תגובות ורעיונות נוספים.

מזל טוב לכולם והרבה בריאות ואושר!

בברכה, ורדה פעקלאך- מתנות מקוריות http://www.packalach.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב